http://www.iransobhnews.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d9%86%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%b6%db%8c-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85-%d8%9f/
مطمئنا هیچ شرکتی مشتریان خود را عمدا ناراضی نمیکند. اما گاهی اتفاقاتی پیش میآید که روابط خوب ما با یک مشتری را برای همیشه خراب میکند. این اتفاقات معمولا آن قدر سریع رخ میدهند که دیگر فرصتی برای جبران و رفع آنها نداریم.
برای هر شرکت، ارتباط خوب با مشتریان مهمترین عامل در رشد و پیشرفت کسب و کار...
s
عدم اندازه گیری رضایت مشتری: هدف نهایی نرم افزار CRM ایجاد یک سازمان مشتری محور است. رصد کردن این متغیر مهم را فراموش نکنید. برای مشاهده قابلیت هایی که نرم افزار CRM به کسب و کار شما می دهد لطفا به وب سایت Sarveno مراجعه فرمایید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از CRM در سازمان، مدیریت ارتباطات درون سازمانی است. بدون شک افزایش کیفیت ارتباطات میان مدیران و کارشناسان به بهینه شدن ارتباطات با مشتریان کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاع در مورد راه اندازی موفق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری لطفا به وب سایت SarvCRM مراجعه فرمایید.
Wednesday, November 30, 2016
چگونه مشتریان خود را ناراضی کنیم ؟
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها
اکثر کسب و کارها ترجیح می دهند که دو سیستم را با هم ادغام کنند تا بتوانند بهترین استفاده را از سرمایه خود ببرند. یک سیستم مدیریت ارتباط با م...
-
فروش حرفه ای و تکرار سرویس مشتری امروز دسترسی به اطلاعات مشتری بیشتر از همیشه قبل از است . اما معکوس نیز ...
-
. آنها می تواند به تولید بیشتر مبتنی بر درآمد کسب و کار سود در حالی که عامل در 'دیجیتالی فعال B2B مدل ...
-
نرم افزار crm چیست؟ واژه CRM SOFTWARE مخفف ( Customer Relationship Management Software) به معن...
No comments:
Post a Comment