قبل از تصمیم به پیاده سازی و استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به موارد زیر توجه کنید
تجارت الکترونیک ادامه به تجربه رشد رکورد. توجه به پیش بینی از محقق بازار شرکت eMarketer، خرید و فروش تجارت الکترونیکی جهانی بیش از دو برابر بین 2015 و 2020، افزایش از 1.7 تریلیون تریلیون $ به $ 3.6
برای غول های تجارت الکترونیک مانند آمازون که مقیاس را در کنار خود، جای تعجب نیست که درآمد پیش بینی شده هستند - بر اساس پیش بینی وال استریت - به بیش از 134 میلیارد $ در سال 2016. دوره بزرگ است و یک راه برای اطمینان از درآمد آنلاین و رشد کسب و کار است. اما عملا صحبت کردن، بسیاری از مارک های در حال غذا به مخاطب مورد نظر به بیشتر و نیاز به ایجاد بهترین تجربه آنلاین به مشتریان امکان پذیر به درایو تعامل و تبدیل. حتی با رشد بی سابقه از مردم خرید آنلاین، آن را هنوز به چالش کشیدن به افرادی که فروشگاه آنلاین خود را و یا کسب و کار را تمام راه را از طریق وارد به چک کردن و یا به خرید از شما.
نرخ تبدیل آنلاین هنوز در 3/4 درصد بر روی یک کامپیوتر و 1/2 درصد در دستگاه تلفن همراه کم است. اما یکی از بهترین راه برای شرکت ها برای تغییر این است با ارائه کمک های هدایت شونده، مانند چت زندگی می کنند. در واقع، چت تبدیل شدن به یک ابزار فروش استراتژیک بیش از همیشه قبل از. مصرف کنندگان آنلاین درک شدن قادر به با یک فرد زندگی می کنند صحبت می کنند، و 44 درصد ذکر شده "دسترسی به یک فرد زنده در حالی که ساخت یک خرید آنلاین" به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت. نشان دادن فقط چقدر مهم است که قادر به برقراری ارتباط با مشتریان در سراسر تجربه دیجیتال خود را در راه شخصی و هدایت - و آخرین شعار که در صنایع، مانند خرده فروشی، مسافرت، و غیره استفاده می شود تجارت محاوره است.
در اینجا 5 راه که شما می توانید هر تعداد مکالمه را، با استفاده از یک گزینه چت زنده به درایو شخصی، تعامل و تبدیل فروش:
افزایش شخصی و ایجاد روابط
چت زنده را افزایش می دهد علامت های تجاری تعامل یک در یک با مشتریان خود را آنلاین. خریداران می خواهم ببینم که شرکت مورد مراقبت از آنها به صورت جداگانه و به دنبال نه در آنها فقط به عنوان یک تعداد چهره. وقتی که بازدید کنندگان به وب سایت دسترسی به نمایندگان شرکت برای کمک، آن را به یک حس کلی از توجه شخصی همه ما درک می شود.
و، در سمت دیگر سکه، در دنیای بازاریابی مدرن، که در آن به مشتریان به سرعت به دست آوردن کنترل از آنچه تبلیغاتی آنها را به معرض و زمانی که روابط به تولید و فروش بسیار مهم است، اتفاقات خوبی رخ میدهد که مارک های به طور مداوم نشان خود میتواند مفید باشد و علاقه مند به مشتری می باشد. آنها می توانند این کار را با نیروی انسانی نمای آنلاین خود را با نمایندگان شخصیت، دوستانه و آگاه انجام دهد؛ و ایجاد یک تعامل است که پرورش این نوع از تجربه، اجازه دادن به مشتریان را ببینید که با نام تجاری مایل به طور مداوم رسیدگی به نیازهای خود است. نتیجه این است که آنها شروع به اعتماد که نام تجاری به عنوان یکی از اولین آنها را به زمانی که آنها آماده برای خرید تبدیل شود.
الهام بخش اعتماد و اطمینان در فرایند خرید
مشتریان احساس اعتماد به نفس زمانی که آنها هر گونه سوال که ممکن است در طول فرآیند بوجود می آیند را می توان بلافاصله پاسخ می دانم. برای آنها، آن را شبیه به داشتن یک همکار فروش شخصی آماده به سرعت آنها را از طریق فرایند خرید راهنمایی می باشد.
مشتریان خواهد شد مبارزات در طول سفر تصمیم گیری در برخی از نقطه در هم - آن را فقط یک داده شده است. تفاوت در نحوه رسیدگی به شرکت آنها نهفته است. اجرای استراتژی برای به سرعت حل این نقاط درد کمک می کند تا کسب و کار کسب اعتماد مشتری، سنگ بنای روابط و وفاداری. از طریق چت زنده، عوامل به راحتی می توانید رسیدن به مشتریان در حالی که آنها در فرآیند خرید و رسیدگی به هر گونه نقاط درد به روند نرم و صاف و آسان تر است.
افزایش وفاداری و افزایش به طور متوسط ارزش سفارش
وفاداری، محرک قدرتمندی برای مردم ساخت خرید است. این هزینه به طور متوسط شش تا هفت برابر بیشتر برای وارد کردن مشتریان جدید از حفظ آنهایی که در حال حاضر. بنابراین مشتریان بیشتر یک تجربه مطلوب و تصمیم به بازگشت، قوی تر از نام تجاری می شود. مشتریان وفادار نیز به احتمال زیاد به توصیه شرکت به دوستان و خانواده می باشد. به گفته نیلسن، تایید شخص ثالث (مانند کسانی که از مشتریان گذشته) یکی از اشکال مورد اعتماد ترین تبلیغات می باشد. یکی از بهترین راه ها برای ایجاد وفاداری است برای اطمینان از رضایت مشتری با نشان دادن که این شرکت طول می کشد علاقه در آنها را به عنوان یک فرد.
چت زنده همچنین می توانید مشتریان تشویق برای خرید کمک کند. مارک های که با استفاده از ویژگی های چت که ارزش سفارش های اضافی خود را گرایش به 28 درصد بالاتر از کسانی که این قابلیت در دسترس نیست.
سرنخ و تعامل با مشتریان به سرعت
مقدماتی منجر جزء زیادی از بازاریابی موفق است، اما می تواند بسیار دشوار را به انجام، به خصوص به عنوان بسیاری از
مردم بازدید از سایت های بیش از یک بار قبل از خرید. چت زنده زوج با تجزیه و تحلیل آن را آسان برای نمایندگان شرکت برای تعیین آنچه که مشتری به صفحه آورده، چه آنها به دنبال و آنچه آنها را خرید می سازد.
برای مشتری، گزینه چت زنده می توانید یک سطح اضافه شده از راحتی را ارائه دهد. چت زنده کمک می کند تا به آنها دسترسی داشته پاسخ آنها نیاز به سرعت و بدون نیاز به مقابله با سرخوردگی از تلفن. آنها مجبور به جستجو برای شماره تلفن و یا کانال های سوئیچ.
کاهش سبد خرید رها
- کاهش تعداد افرادی که دور در وسط یک سبد خرید abandonment- sale- یک اولویت بالا برای هر شرکت است. به عنوان بسیاری از 90 درصد از مردم گزارش احساس وحشت زده و عصبی اولین بار آنها از یک سایت خرید و نزدیک به نیمی می گویند که یک خرید ترک کرده به دلیل آنها در مورد امنیت نگران بودند. در فروشگاه آجر و ملات، دستیاران مغازه نزدیک مشتریان جدید و ارائه راهنمایی حل این مشکل.
- اضافه کردن گزینه های چت است که مشتریان به راحتی می توانید در سراسر خرید دسترسی می توانید مردم را تشویق به سوال بپرسید و به جای گزارش مشکلات از راه رفتن به دور است. این گزینه همچنین می توانید اطمینان مشتریان که سوالات خود را می توان فورا خطاب کمک و سایت ارائه می دهد یک راه کارآمد و امن برای خرید. مردم با پرسش نمی وسوسه می شود به ترک سایت برای پیدا کردن پاسخ و مارک های می تواند نگرانی های امنیتی در دریافت کنید را کاهش دهد، به سمت کلیک بر روی دکمه خرید نهایی از مردم بیشتر است.
چت دارایی بزرگی به علامت
های تجاری با کمک به آنها در بهبود تعاملات با مشتریان و رانندگی مکالمات و تبدیل
است. این عنصر بخش مهمی از فشار به سمت شخصی و تجارت محاوره که مشتریان انتظار

No comments:
Post a Comment