Microsoft & Linkedin
مایکروسافت با اعلام کسب 26200000000 $ از لینک
شگفت زده تقریبا همه امروز. این شگفت انگیز است چرا که مایکروسافت تقاطع با LinkedIn در مناطق
مختلف: دینامیک نرم افزار CRM،
نرم افزار دفتر بهره وری، و تبلیغات بینگ آنلاین. آن را می دهد دسترسی مایکروسافت به
یک گنجینه غنی از اطلاعات شخصی و شرکت، چیزی از آن نیست که قبل از (اگر چه مایکروسافت
احتمالا داده های شخصی و شرکت های جمع آوری شده از بسیاری از ما تحقق).
ارتباط در درجه اول یک شبکه اجتماعی با درآمد حاصل
از اشتراک، خدمات استخدام، و تبلیغات. اما اعلام مایکروسافت نشان می دهد که در درجه
اول در استفاده از اطلاعات مربوط به برای اهداف دیگر، مانند افزایش کارآیی اداری و
CRM کاربران
با نشان دادن اطلاعات در مورد تماس و اطلاعات تماس بالقوه علاقه مند. این نهاد مایکروسافت
در مرکز «سوم انقلاب داده حزب" (مدت من فقط ساخته شده و احتمالا هرگز دوباره استفاده
کنید) که باعث می شود اطلاعات دقیق در مورد هر کس به راحتی از منابع تجاری در دسترس
است. این یک روند است که برای برخی از زمان وجود داشته است؛ آن بخش بزرگی از داده ها
قصد و داده های پیش بینی هیجان از سال گذشته یا دو است. این یکی پایه و اساس چشم انداز
MadTech من در سال
گذشته ارائه شده را نیز.
هنوز هم احساس عجیب و غریب به یک شرکت نرم افزاری
داشتن یک کسب و کار داده فکر می کنم، اگر چه Salesforce.com
منبت کاری اره مویی (در حال حاضر Data.com)
در سال 2010 خریداری و اوراکل BlueKai و Datalogix در سال 2014. با یک شرکت را خریداری چشم انداز یکپارچه یکپارچه سازی داده
ها شخص ثالث فروش خود و بازاریابی محصولات جذاب است، اگر چه نه به Salesforce و نه اوراکل
بسیار با آن انجام داده است. دیگر شرکتها مانند زیرک و HubSpot را یک کار
بهتر از ساده دسترسی به داده های شخص ثالث در مورد یک فرد یا شرکت انجام داده اند.
این ویژگی فوق العاده جذاب و حتی مهم تر در دنیای بازاریابی مبتنی بر حساب، که در آن
دانستن که برای رسیدن به مشتریان هدف شما همه چیز است. درستی انجام شود، ادغام LinkedIn با دینامیک
CRM می تواند
به افزایش عمده به نرم افزاری است که محصول در حالی که ایجاد یک مانع جدید برای رقابت
ایجاد.
خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد: مایکروسافت ممکن
است قادر به تنظیم مجدد انتظارات CRM
(و چشم انداز) کاربران برای داشتن چشم انداز و پایگاه دادههای شرکت فورا در دسترس است.
که دیگر فروشندگان CRM و اتوماسیون بازاریابی را مجبور به دنبال کت و شلوار، اگر چه آن را سخت
به تصور آنها تطبیق عمق داده مربوط است.
اگر هیچ چیز دیگری، این نقش بنیادین اطلاعات و مدیریت
داده در بازاریابی و فروش فن آوری تایید می کند. این مهم است زیرا شرکت هایی که با
برنامه ریزی یک لایه داده پایدار شروع بهترین موقعیت برای مدیریت تغییرات شتاب در سیستم
های تصمیم گیری و تحویل.

No comments:
Post a Comment