s

عدم اندازه گیری رضایت مشتری: هدف نهایی نرم افزار CRM ایجاد یک سازمان مشتری محور است. رصد کردن این متغیر مهم را فراموش نکنید.  برای مشاهده قابلیت هایی که نرم افزار CRM به کسب و کار شما می دهد لطفا به وب سایت Sarveno مراجعه فرمایید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از CRM در سازمان، مدیریت ارتباطات درون سازمانی است. بدون شک افزایش کیفیت ارتباطات میان مدیران و کارشناسان به بهینه شدن ارتباطات با مشتریان کمک خواهد کرد.  برای کسب اطلاع در مورد راه اندازی موفق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری لطفا به وب سایت SarvCRM مراجعه فرمایید.

Wednesday, June 15, 2016

Microsoft & Linkedin

Microsoft & Linkedin


مایکروسافت با اعلام کسب 26200000000 $ از لینک شگفت زده تقریبا همه امروز. این شگفت انگیز است چرا که مایکروسافت تقاطع با LinkedIn در مناطق مختلف: دینامیک نرم افزار CRM، نرم افزار دفتر بهره وری، و تبلیغات بینگ آنلاین. آن را می دهد دسترسی مایکروسافت به یک گنجینه غنی از اطلاعات شخصی و شرکت، چیزی از آن نیست که قبل از (اگر چه مایکروسافت احتمالا داده های شخصی و شرکت های جمع آوری شده از بسیاری از ما تحقق).

ارتباط در درجه اول یک شبکه اجتماعی با درآمد حاصل از اشتراک، خدمات استخدام، و تبلیغات. اما اعلام مایکروسافت نشان می دهد که در درجه اول در استفاده از اطلاعات مربوط به برای اهداف دیگر، مانند افزایش کارآیی اداری و CRM کاربران با نشان دادن اطلاعات در مورد تماس و اطلاعات تماس بالقوه علاقه مند. این نهاد مایکروسافت در مرکز «سوم انقلاب داده حزب" (مدت من فقط ساخته شده و احتمالا هرگز دوباره استفاده کنید) که باعث می شود اطلاعات دقیق در مورد هر کس به راحتی از منابع تجاری در دسترس است. این یک روند است که برای برخی از زمان وجود داشته است؛ آن بخش بزرگی از داده ها قصد و داده های پیش بینی هیجان از سال گذشته یا دو است. این یکی پایه و اساس چشم انداز MadTech من در سال گذشته ارائه شده را نیز.

Social Media

هنوز هم احساس عجیب و غریب به یک شرکت نرم افزاری داشتن یک کسب و کار داده فکر می کنم، اگر چه Salesforce.com منبت کاری اره مویی (در حال حاضر Data.com) در سال 2010 خریداری و اوراکل BlueKai و Datalogix در سال 2014. با یک شرکت را خریداری چشم انداز یکپارچه یکپارچه سازی داده ها شخص ثالث فروش خود و بازاریابی محصولات جذاب است، اگر چه نه به Salesforce و نه اوراکل بسیار با آن انجام داده است. دیگر شرکتها مانند زیرک و HubSpot را یک کار بهتر از ساده دسترسی به داده های شخص ثالث در مورد یک فرد یا شرکت انجام داده اند. این ویژگی فوق العاده جذاب و حتی مهم تر در دنیای بازاریابی مبتنی بر حساب، که در آن دانستن که برای رسیدن به مشتریان هدف شما همه چیز است. درستی انجام شود، ادغام LinkedIn با دینامیک CRM می تواند به افزایش عمده به نرم افزاری است که محصول در حالی که ایجاد یک مانع جدید برای رقابت ایجاد.

خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد: مایکروسافت ممکن است قادر به تنظیم مجدد انتظارات CRM (و چشم انداز) کاربران برای داشتن چشم انداز و پایگاه دادههای شرکت فورا در دسترس است. که دیگر فروشندگان CRM و اتوماسیون بازاریابی را مجبور به دنبال کت و شلوار، اگر چه آن را سخت به تصور آنها تطبیق عمق داده مربوط است.


اگر هیچ چیز دیگری، این نقش بنیادین اطلاعات و مدیریت داده در بازاریابی و فروش فن آوری تایید می کند. این مهم است زیرا شرکت هایی که با برنامه ریزی یک لایه داده پایدار شروع بهترین موقعیت برای مدیریت تغییرات شتاب در سیستم های تصمیم گیری و تحویل.

No comments:

Post a Comment

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها

اکثر کسب و کارها ترجیح می دهند که دو سیستم را با هم ادغام کنند تا بتوانند بهترین استفاده را از سرمایه خود ببرند. یک سیستم مدیریت ارتباط با م...