یک چیز به یک پایگاه داده کامل از مشتریان، اما چیز دیگری که به بانک اطلاعاتی کامل از مشتریانی که در واقع می خواهید است.
مدیریت ارتباط با مشتری موفق است همه چیز در مورد آشنایی با مشتریان خود و ایجاد یک رابطه شخصی با آنها که فراتر از چند تبلیغات توییتر.
ایده این است که مشتریان خود را زیرا شما آن، فروش محصول خود را می خواهم و نه تنها به دلیل آنها به آن نیاز دارید. این نوع از وفاداری برند دارد و قطعا چیزی است که شما زمان کافی و منابع را به ساختمان سرمایه گذاری است. هنگامی که شما این نوع از جامعه اطراف کسب و کار شما ساخته شده است، شما خواهید جمع اوری کردن پاداش به در دراز مدت.
اگر شما هنوز در مرحله 'دوستیابی' توسعه روابط مشتری، تا زمانی که شما در مسیر صحیح هستیم که کاملا خوب - است.
10 راه برای دانستن که شما آن را انجام می دهند راست اینجا هستید.
'این ساده و احمق نگه دارید'. اگر شما بدانید که چگونه به انجام این کار، و سپس شما را در دستیابی به موفقیت CRM هستید. بسیاری از شرکت های کوچک با اولین سیستم CRM خود را به آن عادت و در نهایت انتخاب ابزار با تن از ویژگی های غیر ضروری. در اول بحث به تیم خود و کشف کردن آنچه شما در واقع از CRM خود را قبل از انتخاب یکی براساس آنچه شما فکر می کنید لازم است در عوض نیاز.
هنگامی که CRM خود را تا و در حال اجرا با بدون هیچ زحمتی ممکن است، شما زمان بیشتری را اختصاص به مشتریان خود است. من اخیرا نوشت: یک پست است که کمک خواهد کرد که شما برای جلوگیری از مشکلات شایع ترین 10 هنگام انتخاب CRM، اتمام آن را اینجا.
2. شما را در درک اهمیت تولد
مهم نیست که چند ساله هستید، همیشه خوب به غیر منتظره "تولدت مبارک" در روز بزرگ است. این قطعه کوچک از اطلاعات است که شما به راحتی می توانید از مشتریان خود را به دست آورند که آنها را ثبت نام، اما آن تاثیر بسیار زیادی بر وضعیت رابطه شما داشته. پست الکترونیک سریع "تولدت مبارک" و یا تولد تخفیف واقعا لمس شخصی به ارتباطات خود را اضافه کنید.
3. شما ارائه به مشتریان خود را با محتوای با کیفیت
سپس در صورت تمایل مشتریان خود را به شما اعتماد باید آنها را با اطلاعات آگاه و موثق و قابل اطمینان ارائه. مهم است که نشان می دهد که شما درک عمیق از صنعت شما و تمام محتوای خود را (وبلاگ/اجتماعی رسانه ها) باید به نیازهای خاص مخاطبان خود ایجاد شده است.
4. روانی شما
خوب، دقیقا، اما آیا می دانید چه می خواهم خود را مشتریان قبل از آنها شما را مستقیما تماس بگیرید. چگونه است؟ شما زل زل نگاه کردن به سادگی به روی صفحه نمایش کریستال توپ/کامپیوتر و برخی از رسانه های اجتماعی نظارت با ابزار مفید می خواهم ذکر اجتماعی یا Hootsuite.
این بهترین راه برای پیدا کردن آنچه مشتریان خود می گویند در در زمان واقعی است. به جمع آوری بینش های با ارزش را به روند بازار; و دخالت در مکالمات آنلاین در مورد کسب و کار شما.
همچنین، اگر موضوع در حال حاضر خود (یعنی ناراضی مشتری در توییتر)، شما می توانید نطفه آن در جوانه قبل از آن بالا گرفتن و استفاده از آن اطلاعات برای بهبود ارائه خود را به طور کلی.
5. شما در مورد مشتریان خود مراقبت
اگر شما می خواهید خود را مدیریت ارتباط با مشتری به کار, سپس شما باید در آن - کار و این بدان معنی است که گوش دادن به چه نیازهای مشتریان خود و انجام آن نیاز دارد. آنچه به این معنی نیست, است بمباران آنها را با رزین های بی ربط فروش و تبلیغات هر روز هفته.
شما فکر می کنید محصول/خدمت است، اگر به مشتریان خود را به عنوان بزرگ آن بی فایده است.
تعامل با مخاطبان خود به آنها گوش دهید و آنها را به احساس ارزش. چه نقاط درد خود را? چه چالش ها مواجه هستند؟ چه آنها که از شما برای غلبه بر چالش های آن باید
اگر شما واقعا درک مشتریان خود کار، آن همه تفاوت را هنگامی که آن را به فروش محصول خود را می آید - چون شما را با اطلاعات برای اطمینان از اینکه مسلح آن مطابق با انتظارات خود را از ابتدا.
فروش با رقابت در قیمت حاصل همیشه پیروزی کوتاه مدت است. مشتری شما ارزش واقعی در محصول/خدمت را نمی بیند و مستقیم به پایین ترین پیشنهاد بعدی پرش کنید.
اگر شما واقعا احساس می کنید که شما قیمت گذاری برخی از مشتریان خود اعتقاد و سپس یکی دیگر از نسخه از محصول/خدمت را با امکانات کمتر ارائه می تواند فکر. این روش تنها توصیه برای کاهش قیمت گذاری شما است. هرگز رقابت در قیمت--آن را فقط کار نمی کند.
شما باید قادر به vocalize مزایای محصول و یا خدمات به مشتریان خود. این فقط در مورد چه محصول/خدمت شما نیست، آن است چه آن را برای آنها انجام دهد. این بخش که در آن شما واقعا نیاز به آنها ضربه و مجموعه خود را جدا از رقبای خود است.
مطمئنا، آن چیز مودب برای انجام--اما چیز سودآور برای انجام هم. برنامه های وفاداری مشتری راه اثبات شده برای حفظ و رشد کسب و کار شما است. در واقع 62 درصد از Millennials می گویند آنها ضروری است.

No comments:
Post a Comment