s

عدم اندازه گیری رضایت مشتری: هدف نهایی نرم افزار CRM ایجاد یک سازمان مشتری محور است. رصد کردن این متغیر مهم را فراموش نکنید.  برای مشاهده قابلیت هایی که نرم افزار CRM به کسب و کار شما می دهد لطفا به وب سایت Sarveno مراجعه فرمایید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از CRM در سازمان، مدیریت ارتباطات درون سازمانی است. بدون شک افزایش کیفیت ارتباطات میان مدیران و کارشناسان به بهینه شدن ارتباطات با مشتریان کمک خواهد کرد.  برای کسب اطلاع در مورد راه اندازی موفق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری لطفا به وب سایت SarvCRM مراجعه فرمایید.

Thursday, March 24, 2016

جلوگیری از تقلیدی تجربه مشتری

استارباکس. Riz کارلتون. دستور دادن. مسترکارت. لگو. هیچ کمبود مطالعات موردی نشان ما چگونه مدیریت کسب و کارهای بزرگ هنوز هم برای ایجاد احساس شگفتی و لذت در مشتریان خود را با انجام کارهای کوچک وجود دارد — چیزهایی که با این وجود بسیار شخصی و بسیار معنی دار است.

آنچه را درباره این موارد چوب که عرشه در انباشته شده به نفع این شرکت است. دقیقا یعنی چه؟







اول، این علامت های تجاری بزرگ است که در حال حاضر بسیاری از به رسمیت شناختن نام بسیاری از اشباع بازار) هستند. بزرگ را بداند که آنها خود مشتری تعامل درست کردم است. اما این امر می تواند خوب به مواردی که فعالانه روابط شخصی نام تجاری ساخته شده، نه فقط موارد که در آن به آن شکر و تخم مرغ در کیک ضرب المثلی بود.
دوم، این علامت های تجاری بزرگ است که تقریبا هر شخصی تعامل به نفع خود تعداد هستند. مصرف کنندگان تا به شرکت های بزرگ، یکپارچه است که آنها را نمی دهد یک تجربه شخصی است که تقریبا هیچ تلاشی در این جهت به عنوان معجزه کسب و کار مورد ستایش قرار داد است استفاده می شود. (توجه کنید که ما لمس شخصی علامت های تجاری بزرگ را جشن می گیرند اما ما انتظار داریم که لمس در چیزی خیلی بیشتر محلی مانند یک مکانیک یا نماینده املاک و مستغلات.)

این دو واقعیت معنی که علامت های تجاری بزرگ کمی دارند به از دست دادن، و به دست آوردن, برای انجام این حرکات کوچک از حسن نیت است. برای کوچکتر و یا کمتر از مارک های تاسیس شده, این قضیه صادق است: آنها بسیار به از دست دادن اگر آنها انجام این حرکات را با برخی از فرکانس و نظم است.

بنابراین ما باید سعی کنید برای کپی هر مطالعه موردی است که مسیر پایین و سوال مهم: آيا به مشتریان جذاب در سطح شخصی می آید در راه خود را گرفتن دقیقا, است? چه نام تجاری شما انجام شده است اشتباه، و چگونه شما آن را برطرف?

من نمی تواند فرض بدانند چه مسائلی برای هر نام تجاری هستند. با این حال، اشتراکات به اندازه کافی وجود دارد که ما می توانیم شروع به برخی از مشکلات خاص وجود دارد. بیایید ادامه به مثال اندازه:

مارک های بزرگتر و بیشتر تاسیس این مسئله یکی از ثبات است.
ایجاد احساسات مثبت وزوز مثبت) نیاز روابط شخصی و کسانی که ماهیت خود را زمان فشرده و نیاز به تعامل چندگانه. پنج درصد از مردم خط مقدم در روابط است. اما پس از تجربه کلی مشتریان فقیر هستند 95%، نیست. بسیاری از شرکت ها سعی به ایجاد احساسات به یاد ماندنی، اما مبارزه زیرا روش های سنتی ساخت ارتباط خارج از تاریخ هستند و یا به سادگی با اندازه استخر چشم انداز و یا مشتری مقیاس. پس از تلاش های خود را در Sarv CRM  نهایت بودن همخوانی ندارد، کم عمق، یا پس از لمس به forgettable.

شرکت ها باید به توانمند سازی کارکنان خط مقدم و حساب مدیران — واقعا, هر کسی را که در تعامل با مشتریان — برای انجام چیزهایی که بالاتر و فراتر از آن. رفتن بالا و فراتر از آن کمک می کند تا ایجاد تجربه به یاد ماندنی.

فقط به عنوان مهم تر، آنها نیاز به یافتن راه هایی برای مقیاس نوع تماس های شخصی است که شما تمایل به پیدا کردن با شرکت های کوچکتر، محلی خدمات. آنها می باید به بستگی دارد "اعمال تصادفی از مهربانی" از کارکنان خود را، اما نه میل به روابط نزدیک تر به DNA شرکت خود را ساخت. آنها در برخی از نوع "به روز رسانی مشتری" فقط به عنوان اغلب به عنوان آنها را در محصول یا رقیب نگاه کنید و به روز رسانی باید به دنبال.

مارک های کوچکتر، رو به رشد این موضوع  یکی از مقیاس است.
طبیعت خود را مارک های کوچکتر تمایل به "لمس بالاتر" از مارک های بزرگتر. اما در عجله به رشد و سرعت رشد وسوسه زیرا شرکت های کوچک تر فاقد منبع به مقیاس عملیات به جای تعداد زیادی از مشتریان در تنها یک یا دو فعل و انفعالات متوقف است. اگر معامله اوليه بود نه فقط یک تجربه به یاد ماندنی در اما شروع یک رابطه دراز مدت? اگر این حرکات کوچک معنی دار قادر به مقیاس بود؟

به عنوان counterintuitive ممکن است به آن برسد، اتوماسیون بازی می تواند نقش کلیدی در اینجا. اعطا شده، اکثر سیستمهای امروزی بسیار تا وظیفه مدیریت و ساختمان بر این نوع روابط شخصی نیست. آنها می توانند همه-هم-به راحتی آرامش حرفه ای به کاذب "اتصال". اما حق استفاده می شود, که یک سیستم خودکار نوع ساختار و نظم و انضباط لازم برای نگه دارید تا کمپین های منظم مشارکت شخصی را تحمیل کنند.

به عنوان مثال، مسئول خرید و فروش برای شرکت نرم افزار کوچک است که مبادرت به فروش برای شرکت های با بیش از 5 میلیون دلار فروش تصور کنید که شما. لیست مشتریان و چشم انداز در صدها است: هیچ چیز در مقایسه با تعداد مشتریان استارباکس کافی است که نگه داشتن زبانه ها در آن صدها نفر از مخاطبین دشوار است اما هنوز. راه رو به جلو? تدوین برنامه ای برای رسیدن به مخاطب دو بار در ماه و سپس ابزار اتوماسیون است که سازماندهی و برنامه ریزی آن لمس ساختمان در اطلاعات شما در مورد هر فرد را انتخاب کنید.

No comments:

Post a Comment

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها

اکثر کسب و کارها ترجیح می دهند که دو سیستم را با هم ادغام کنند تا بتوانند بهترین استفاده را از سرمایه خود ببرند. یک سیستم مدیریت ارتباط با م...