s

عدم اندازه گیری رضایت مشتری: هدف نهایی نرم افزار CRM ایجاد یک سازمان مشتری محور است. رصد کردن این متغیر مهم را فراموش نکنید.  برای مشاهده قابلیت هایی که نرم افزار CRM به کسب و کار شما می دهد لطفا به وب سایت Sarveno مراجعه فرمایید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از CRM در سازمان، مدیریت ارتباطات درون سازمانی است. بدون شک افزایش کیفیت ارتباطات میان مدیران و کارشناسان به بهینه شدن ارتباطات با مشتریان کمک خواهد کرد.  برای کسب اطلاع در مورد راه اندازی موفق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری لطفا به وب سایت SarvCRM مراجعه فرمایید.

Thursday, March 24, 2016

عکس پرتره از واقعیت... است و یا آن است؟

بازاریابی سنتی محصول محور تاریخی متمرکز شده است در تقسیم بندی مصرف کننده، و سپس گرفتن پیام های مناسب به مصرف کنندگان حق در زمان مناسب. در حال حاضر omnichannel محیط ما را به طور فزاینده دادرسی در مورد اهمیت تعامل و تجربه است. متخصصان Omnichannel، هم که فروشندگان و بازاریابان "خود داستان" شروع به تمرکز بر باید حال دفاع. دقیقا "داستان" چیست؟ چرا داستان اینقدر مهم است؟ مهمتر از همه، چه باید کسب و کار به درک در مورد داستان سرایی موثر باشد؟ یک مطالعه مورد اخیر با 6 عکاسان برخی از بینش های جالب درباره قدرت داستان و چگونه ادراک می تواند تغییر و حتی ایجاد واقعیت های جدید را فراهم می کند.

چرا این مهم است: داستان بیش از پیام رسانی است. داستان کمک کند فقط فروش محصولات، افتراق آنها محصولات و خرده فروشان. در واقع داستان می توانید تجربه خود را تغییر دهید، و مصرف کنندگان درگیر در راههای جدید فراتر از رویداد یا محصول.







عکس اغلب به عنوان بازتابی از واقعیت و یا یک تکه از زمان توضیح داده شده است. دوربین است به سادگی یک ابزار است که دقت تصویر برداری از آنچه آن را می بیند. در نتیجه عکس می تواند اسناد و شواهد حتی در دادگاه ها استفاده می شود.
ضرب المثل قدیمی می رود... "تصویر ارزش هزار کلمه است". و واقعا بزرگ عکس داستانی را تعریف کنم. اما داستان واقعی است؟ که داستان? پشت عکس از ملاقات چشم بیشتر است. قبل از جرقه بزند شاتر حتی قدرت "داستان" آغاز می شود.

چه 6 عکاسان ما قدرت "داستان" می تواند آموزش

مجله شرکت به تازگی گزارش آزمایش شگفت انگیز اجرا در آزمایشگاه توسط دوربین های دیجیتال کانن در استرالیا. آنها از استودیو دقیقا همان راه اندازی می کنیم و هر یک از عکاسان 6 داد دقیقا همان دوربین به ساقه می کنیم. موضوع همان مردی است که نگاه و رفتار در دقیقا به همان شیوه با هر عکاس بود. این مدل مرد در اصل استعاره برای همان محصول کالا است که به رول کردن خط تولید قابل فروش در فروشگاه های خرده فروشی است.

تنها تفاوت در این آزمایش بود قبل از آنها ملاقات و عکس او  sarveno که هر عکاس داستان بسیار متفاوت مورد مرد گفته بود. یک عکاس بود گفت: در حالی که عکاسان دیگر هر یک داستان متفاوت مورد بود که به او گفته شد که موضوع ماهیگیر: روانی، میلیونر خود ساخته، محکوم سابق، مشروبات الکلی و نقاهت, و کسی که زندگی فرد را نجات داد بود.

چگونه این داستانها پرتره نهایی بر دادند? نگاه داشته برای خودتان! من به شدت شما را کلیک کنید در عکس زیر مشاهده ویدیو نشان دادن عکس ها بسیار متفاوت است که با "داستان" که تحت تاثیر این عکاس تجسم از "واقعیت" ایجاد شد می خواهیم.

چگونه امر "داستان" به بازاریابی و خرده فروشی

حقیقت ساده این است که محصولات چیزهایی هستند. اکثر محصولات امروز کالا است که تکرارها چیزهایی است که می توانید قبل از آنها هستند. تولید کنندگان است که ساخت محصولات پیله در ویژگی ها و نحوه بهبود آنها. فروشندگان همه ویژگی های در واقع برچسب ها و در نقاط گلوله در وب سایت های لیست.

در دنیای بسیار رقابتی امروز کسب و کار برای ایجاد و ساخت محصولات با کیفیت خدمات) است. اما اینکه آیا یک محصول خاص موفق خواهد شد بستگی به بیشتر بر "داستان" که در مورد بازاریابی قادر به است. در گذشته، بازاریابان و خرده فروشان در گفتن "منافع" محصولات چرا آنان را بهتر از رقبا است متمرکز شد. چه آزمايش با 6 عکاسان ما قدرت داستان را نشان می دهد راه فراتر از ویژگی های و مزایای محصول می رود.

قدرت تجربه مشتری در ایجاد داستان و برداشت

قبل از اینکه محصول راه اندازی شد حتی داستان شروع می شود. مصرف کنندگان با حقایق deluged هستند. آنها می توانند مقایسه ویژگی های فروشگاه و منافع در هر محصول بر روی گوشی های هوشمند خود را. اگر "مهم" خرید, آنها احتمالا دانستن بیشتر در مورد محصول از اکثر همکاران در فروشگاه های خرده فروشی.

چه مصرف کنندگان در حال حاضر چیزی است که می گوید "داستان" درباره تجربه داشتن محصول یا خدمات با استفاده از به دنبال. آنها می خواهند قادر به "دیدن، لمس، طعم و احساس" استفاده از محصول چه مانند است. اگر آنها جسمی محصول خود را نمی بیند، آنها می خواهند که قادر به شنیدن داستان مصرف کنندگان دیگر که با استفاده از محصول.

خط پایین: زمانی که بازاریابان و خرده فروشان می توانید بگویید داستان از منظر تجربه مصرف کننده محصول متوقف می شود که یک چیز و بخشی از بررسی به عنوان بخشی از شیوه زندگی مصرف کننده می شود.

تماس از خواب بیدار مصرف کنندگان در حال حاضر بخش عظیمی از "داستان"

یکی می تواند استدلال که بازاریابان همواره از این شناخته شده است و آگهی های تلویزیونی و فیلم استفاده کرده اند برای "داستان" محصولات خود را. یکی همچنین می تواند را استدلال که خرده فروشان خوب در این مورد شناخته شده و تظاهرات محصول در فروشگاه های خود گنجانیده شده اند.

آنچه در این فروشنده است محور معادله است که مصرف کنندگان بخش عظیمی از "داستان" در حال حاضر است... قبل از در طول و بعد از محصول راه اندازی شده است.

No comments:

Post a Comment

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها

اکثر کسب و کارها ترجیح می دهند که دو سیستم را با هم ادغام کنند تا بتوانند بهترین استفاده را از سرمایه خود ببرند. یک سیستم مدیریت ارتباط با م...