s

عدم اندازه گیری رضایت مشتری: هدف نهایی نرم افزار CRM ایجاد یک سازمان مشتری محور است. رصد کردن این متغیر مهم را فراموش نکنید.  برای مشاهده قابلیت هایی که نرم افزار CRM به کسب و کار شما می دهد لطفا به وب سایت Sarveno مراجعه فرمایید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از CRM در سازمان، مدیریت ارتباطات درون سازمانی است. بدون شک افزایش کیفیت ارتباطات میان مدیران و کارشناسان به بهینه شدن ارتباطات با مشتریان کمک خواهد کرد.  برای کسب اطلاع در مورد راه اندازی موفق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری لطفا به وب سایت SarvCRM مراجعه فرمایید.

Wednesday, February 24, 2016

سازمان فروش صورت نصب فشار

. آنها می تواند به تولید بیشتر مبتنی بر درآمد کسب و کار سود در حالی که عامل در 'دیجیتالی فعال B2B مدل فروش' با کاهش دسترسی به چشم انداز وظیفه می بودن.
 

به آدرس این نقاط درد سازمان ها تبدیل به تجزیه و تحلیل تعامل. اعمال نفوذ داده های زمان واقعی, آنالیز تعامل می تواند افزایش بازده فروش و نرخ تبدیل در سراسر مراحل مختلف قیف درآمد سرعت — از اکتشاف برای بستن.

برای انتقال از یک مرحله فروش به بعد نیاز به درک نیاز خریداران و چالش ها و همچنین اجرای فعالیت های فروش خاص. در مدل فروش که در آن خریداران قبل از رسیدن به فروش بیشتر در طول در فرایند خرید است، فرآیندهای فروش سنتی کار نمی کند. چهار راه تعامل تجزیه و تحلیل می تواند کمک به ارائه بینش خریدار در هر مرحله فروش اینجا.

1. آن منجر به اکتشاف فروش دقیق. تخمین زده می شود که تا به نیمه تیم فروش فروش زمان عامل بی فایده خرج است. مشارکت آنالیز فروش کاهش آن زمان، ساده و اولویت تلاش های خود را کمک.
 

آنالیز تعامل تسهیل عامل باهوش تر به سرعت آشکار در چشم انداز که بیشتر با محتوای فروش و ایمیل های درگیر هستند. پس از تلاش های تیم می تواند متمرکز شده که در آن آنها موفقیت بیشتر باید با دیدی فوری خریدار نامزدی، تیم به سرعت منجر خوب را از بد، می توانید فیلتر.

زمانی که ترکیب آنالیز تعامل با اتوماسیون ارزش بالا می رود. دوره برای تیم فروش برای رسیدن به اهدافشان درآمد است. با اتوماسیون، فروش سازمان به سرعت و به آسانی صدها، می توانید حتی هزاران ایمیل به گروه آگهی و دیدن بلافاصله نامزدی، بنابراین آنها می توانند تمرکز تلاش خود را که در آن منافع واقعی وجود دارد — تعامل هوشمندانه تر و موثرتر.

2. این تعامل مشتری تر باشن را ارائه می کنند. با دیدی نسبت به چشم انداز خاص منطقه منافع سازمان فروش نیز افزایش توانایی به فرد کمک رسانی--ارسال چشم انداز مطالعات موردی و یا دیگر وثیقه خاص را به نیازهای خاص خود. با توجه به تحقیقات گروه آبردین محتوای شخصی سازی شده و پیگیری نرخ تبدیل تا 36 درصد افزایش می دهد.

آنالیز تعامل می تواند چشم انداز تعامل با محتوا در سطح بسیار عمیق با دید به لینک کلیک و اسناد دریافت شده و صفحه به صفحه نمایش نشان می دهد. تعامل آنالیز نشان می دهد که ایمیل قالب بالاترین نرخ باز است و پاسخ به درک چه پیام های بسیاری برای پیگیری طنین انداز است.

این اطلاعات بسیار ارزشمند به سازمان فروش است. تیم می تواند در زمان واقعی نقطه چشم انداز چه بیشترین علاقه را در تغییر است و تعامل با آنها در زمان مناسب. با نظارت بر رفتارهای خریدار و آنچه منافع آنها بیشترین، فروش تیم نیز پیام رسانی برای تعامل با کیفیت بالاتر با توجه به.

با استفاده از آنالیز نامزدی فرصت با درک بیشتر در مورد منافع خریدار و نقاط درد را واجد شرایط، سازمان میزان ارتباط کیفیت خود را تا 4 x افزایش می یابد.

3. آن رهبران فروش بیشتر درک خط لوله را بدهید. مشارکت آنالیز فروش رهبران با بینش فوری به نحوه تعامل خود تکرار با چشم انداز بازو. می بینند فعالیت هرزه است در سطح مناسب به prospecst تبدیل به مرحله بعدی انجام شود.

رهبران می توانید ببینید که آیا تکرار تمام فعالیت های تعریف شده برای این مرحله از قیف، انجام پرچم نقاط عطف است که اتفاق افتاده — یا اتفاق می افتد. قبل از معاملات از دست داده اند با این دانش در دست رهبران فروش به سرعت به مربی تکرار و البته درست در اجرای گام می تواند.
 

رهبران فروش نیز در تعامل داده برای کمک به اعتبار خود را خط لوله و تماس با رتبهٔ هر outliers تکیه می کنند. اگر هرزه که معامله می گذرد، برای بستن اما شده وجود ندارد هر رابطه می گوید، رهبران فروش که دانش را برای ایجاد تنظیمات استفاده کنید

4. آن اجازه می دهد تا شناسایی سریع تر از همه اعضا. بدون بینش همه تصمیم گیرندگان سازمان فروش می تواند بالقوه تنگناها چهره — و حتی آن را می دانم. با توجه به گروه گارتنر وجود دارد به طور متوسط هفت ذینفعان در تصمیم گیری خرید.

توسط نمایش هنگامی که طرح ارسال شده است و به آنها تعهد آنالیز هر کس درگیر در فرایند تصمیم گیری نشان می دهد. دانستن که پیشنهاد به CFO فرستاده شده یا حقوقی می تواند به افزایش مقدار بالقوه است.
 

با توجه به بینش ما، تنها 33 درصد از هرزه فروش زمان امروز فروش فعالانه صرف است. آنالیز تعامل دید واحد در طول تمام مراحل چرخه فروش ارائه. با مشاهده داده ها محور سازمان فروش می توانید مطمئن شوید که آنها انجام کار صحیح در هر نقطه تماس در فرآیند فروش، سرعت تبدیل در سراسر قیف درآمد و سریعتر رانندگی فرصت های کسب و کار جدید را.
 

آنالیز نامزدی چه نیاز سازمانهای مدرن فروش به تعامل با مشتریان دریافت یک تصویر کامل از کسب و کار و تسریع روند فروش ارائه.

No comments:

Post a Comment

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها

اکثر کسب و کارها ترجیح می دهند که دو سیستم را با هم ادغام کنند تا بتوانند بهترین استفاده را از سرمایه خود ببرند. یک سیستم مدیریت ارتباط با م...