s

عدم اندازه گیری رضایت مشتری: هدف نهایی نرم افزار CRM ایجاد یک سازمان مشتری محور است. رصد کردن این متغیر مهم را فراموش نکنید.  برای مشاهده قابلیت هایی که نرم افزار CRM به کسب و کار شما می دهد لطفا به وب سایت Sarveno مراجعه فرمایید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از CRM در سازمان، مدیریت ارتباطات درون سازمانی است. بدون شک افزایش کیفیت ارتباطات میان مدیران و کارشناسان به بهینه شدن ارتباطات با مشتریان کمک خواهد کرد.  برای کسب اطلاع در مورد راه اندازی موفق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری لطفا به وب سایت SarvCRM مراجعه فرمایید.

Saturday, March 5, 2016

فروش حرفه ای و تکرار سرویس مشتری

 فروش حرفه ای و تکرار سرویس مشتری امروز دسترسی به اطلاعات مشتری بیشتر از همیشه قبل از است. اما معکوس نیز صادق است: قبل از آنها در هر نقطه نزدیک به خرید آمده، مشتریان امروز بسیار دانستن بیشتر در مورد چه شرکتی و چه آن را می فروشد. که آنها را بسیار savvier که چالش های جدید و همچنین فرصت های جدید برای فرایند مشتری مدیریت ارتباط و استفاده موثر از نرم افزار CRM می توانند را می سازد.

واقعیت این است که مشتریان اغلب تحقیقات وسیعی انجام داده و انجام مقايسه قبل از آنها تا به حال صحبت با هرزه فروش یا خرید را خرید. آنها قادر به استفاده از کانال های متعدد و مختلف از راه به در تماس انتظار می رود. ما به دنیا omnichannel فروش, که آیا آنها آنلاین، خرید با تلفن و یا در فروشگاه فیزیکی که در آن مهم است  نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای ارائه یک تجربه خرید بدون درز برای مشتریان است دگرگون شدهاند. خدمات به مشتریان و فروش حرفه ای را می باید همچنین به تعامل با مشتریان در چندین راه.

تحقیقات اخیر از شاخص جهانی وب، به عنوان مثال، در بر داشت که امروز متوسط مصرف کننده دیجیتال صاحب دستگاه 3.64--همه چیز، از تلفن های هوشمند و قرص لپ تاپ wearables و میله های جریان. قبل از رفتن به فروشگاه--72 درصد با توجه به شماره های اخیر گزارش Salesforce.com حتی از مشتریان است که خرید نمی آنلاین انجام مشق شب خود را آنلاین.

تنها 32 ٪ از زمان صرف شده در فروش

که آیا آنها استفاده می شود در دفتر و یا بر روی بروید، تلفن همراه و انبوه برنامه های کاربردی CRM--مانند Salesforce و مایکروسافت دینامیک--حیاتی برای امروزی فروش و مشتری خدمات حرفه ای هستند. با این حال، مطالعات هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از فرصت ها برای سازمان ها به ارزش بیشتر از نرم افزار مدیریت تماس خود را پیدا کرده اند.

سال گذشته "دولت از بهره وری گزارش فروش" از فروش و بازاریابی متخصص Docurated، به عنوان مثال، که متخصصان فروش و بازاریابی تنها 32 درصد وقت خود را در واقع فروش به مشتریان صرف یافت. بقیه وقت خود را در کارهای اجرایی CRM گزارش، جستجو برای مطالب و کارهای دیگر صرف است.

«خبر خوب: بسیاری از کارهای جزئی تا زمان فروشندگان را خوردن می تواند خودکار، کارآمد، یا ساده، "Salesforce محتوا نوآوری منجر هایک جوان گفت: این هفته در یک پست وبلاگ.

در آن کتاب الکترونیکی با عنوان "5 اسرار از ترین مولد فروشندگان،" Salesforce حتی در صورت در رفتن و یا آفلاین به طوری که آنها می توانند به کار فروشندگان دریافت اسناد مهم به تلفن های خود را نشان می دهد. نکات دیگر شامل استفاده از برنامه های تلفن همراه مانند Salesforce1 چند کار از یک دستگاه و درخواست رسیدگی به; و پیدا کردن راه به طور خودکار وظایف بیشتر و بهتر مدیریت زمان پاسخگویی ایمیل.

هنگامی که به درستی اجرا شده، سیستم های CRM و اتوماسیون فروش نرم افزار می توانید مقدار زیادی از بار اداری خاموش فروشندگان--دادن به آنها زمان بیشتری به تمرکز بر رضایت بخش نیازهای مشتری و افزایش فروش کلی را می.

به دنبال تعامل فوری


"پیشرفت در سهولت اتصال به تلفن همراه موبایل زیست وب سایت و اینترنت چیز همه برای قرار دادن مشتری در مرکز همه چیز، با توجه به نقل از whitepaper کسب و کار دیجیتالی منتشر شد در اوایل این ماه توسط ConsultCRM بازو پیشرفته راه حل های کسب و کار کمک کرده اند".

مشتریان امروز انتظار برای دریافت اطلاعات به سرعت و به راحتی--هر زمان و با این حال تمايل خواهند. و اگر آنها نمی تواند به آنچه آنها نیاز دارند، آنها به سادگی "عواطف خود حرکت می کند" و کسب و کار خود را به جای دیگر. ConsultCRM می گوید: "عبارت"مشتری همیشه حق است هرگز مناسب تر بوده است."

ارائه اطلاعات مشتریان می خواهند و نیاز، با این حال، کانال های چندگانه ارتباطی نیاز است. با خریداران آنلاین در حال حاضر بیش از سه بار به احتمال زیاد به عنوان مصرف کنندگان نیست خرید, به طور فزاینده مهم برای شرکت به روند فروش آنها با داده ها و ابزار از رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و نمایش مشخصات عمومی است.

خدمات به مشتریان و فروش حرفه ای به خوبی آگاه از تاثیر رسانه های اجتماعی است که با داشتن، بر اساس یک نظرسنجی منتشر شده در سال گذشته توسط کسب و کار نرم افزار شركت Capterra. این نظرسنجی این است که فروش و خدمات تکرار ابزارهای رسانه های اجتماعی را به نرم افزار CRM خود را پس از هر ابزار یکپارچه شده اند درخواست یافت.

با تکنولوژی بالا، بالا لمس

"چرا مشتریان شرکت با برندهای مکانی که در آن ارتباط آنها با دوستان خود می خواهم به" کسب و کار متخصص جفری Hayzlett امروز در یک پست وبلاگ در سایت Salesforce را پرسید. "با توجه به کیفیت از تجربه و تعهد تقریبا فوری دریافت می کنند که جهش و مرزهای بهتر از جهنم خودکار معمولی ما را به استفاده می شود است."

شرکت های رسانه های اجتماعی اعمال نفوذ قدرت خود را به درایو فروش، افزایش گزینه های تبلیغاتی و نورد از خدمات جدید مانند مسنجر فیس بوک را برای کسب و کار، با تمرکز بر تقویت تعامل مشتری.

No comments:

Post a Comment

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها

اکثر کسب و کارها ترجیح می دهند که دو سیستم را با هم ادغام کنند تا بتوانند بهترین استفاده را از سرمایه خود ببرند. یک سیستم مدیریت ارتباط با م...